NEED FOR SPEED[1986] NEED FOR SPEED[1986]

komentáře | popis | fotky | ŠKODA 120 GLS | 20.03.19 21:32 | 200x v oblíbených
Ještě jsem pořád tady 2019




Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí




ENGINE"

- 781.135 -

- karburátor sedr 136

- rozdělovač p. Urbi

- svíčky Brisk D17YC

- oil (castrol magnatech 10W-40)

- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem



PŘEDNÍ NÁPRAVA

hřebenové řízení

stabilizátor 19mm p.Svozil

přitvrzené tlumiče p.Kúrka

závodní okruhové pružiny SpeedPRO



ZADNÍ NÁPRAVA

kyvná náprava

nové silentbloky podélných ramen

pružiny seříznuté o 1 závit

přitvrzené tlumiče p.Kúrka



PNEU

Michelin energy 165/70 R13



PROVOZNÍ KAPALINY



- chladící směs (G 48 + des. voda)

- brzdová kapalina DOT4

- převodový olej PP80



Škodovky 2016




3. CS ZRAZ - Lubina 2015










DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]





NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:

21:36:13
10.05.2013
Maťulo
-> minno: na orechoch a na kyvke... 1
20:02:53
09.05.2013
minno
-> kyfkař: no ako, mladý sprostý debil, čo šoféruje ako hňup.
19:38:40
09.05.2013
kyfkař
-> minno: jak se ti to vůbec povedlo?
19:31:24
09.05.2013
castrol
-> minno 09.05.13 15:03:46: bud rad ze to dopadlo ako to dopadlo
15:03:46
09.05.2013
minno
-> Domajz: 11 rokov dozadu :) dnes by som to už ale neopravoval, stojí to za hovno. Na druhej strane nebyť tej nehody a následného polepenia auta, veľmi veľa vecí by sa v následnej budúcnosti neodohralo.....
upraveno 1x, naposled 09.05.2013 15:04:03
14:19:18
09.05.2013
Domajz
http://www.youtube.com/wa tch?v=uCtenulFZAs



to je to video co jsem o nem mluvil a ano, je minno. Tenkrat, kdyz jsem to videl jsem byl virtem nepoliben 3
22:08:11
08.05.2013
Placko
posledná fotka ? 9 fotiť si rozbité auto v poli mi príde divné....
16:28:52
08.05.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Domajz: přikláním se spíš k té prostřední možnosti z těch třech co si napsal
15:19:30
08.05.2013
Domajz
-> haso: je to možné, viděl jsem to už dávno a nechce se mi to hledat... 6
15:15:32
08.05.2013
MOLSO
-> Čokin: ono na tom v podstate velky prd zalezi ... tak ci tak je to stary crep a rozhoduje skor stav ako povod
15:13:35
08.05.2013
haso
-> Domajz: ta seda 120ka co je zo slovenska a sla cez budku bude asi minno
15:10:27
08.05.2013
Domajz
-> dakar.cz: Podle mě záleží na pohledu na věc. Je jich několik.



- Z pohledu spotřebního automobilisty je jakákoliv investice do podobného auta nesmysl, ať už bylo vyrobeno v Kvasinách, Vrchlabí nebo MB.



- Z pohledu člověka, kterému až tak nezáleží na procentu původnosti auta, ale spíš na tom, co je napsáno v techničáku a aby to jakžtakž odpovídalo skutečnosti, je oprava toho co zbylo z této škodovky taktéž nesmyslem. A je nejlepší si pořídit jinou, do ní přeházet specifické díly a mít pokoj. Ovšem už jaksi nepůjde o ten pravý originál, protože je to přestavba. Byť do puntíku shodná s originálem.



- Z pohledu člověka, který si zakládá na tom, že právě ta ona konkrétní škodovka, je ta výjimečná. Že se právě ona dochovala do dnešních dnů i přes peripetie kterými si prošla, tak že jde pořád o víceméně originální auto, žádnou repliku.



To už si musí každý majitel srovnat v hlavě sám, a podle toho se řídit.

btw. někde na youtube jsem viděl video, jak nějaký Slovák opravuje šedou 120ku co šla taky přes boudu, tak proč ne. 6
15:05:42
08.05.2013
Čokin
-> MOLSO: I Vrchlabí se dá určitě sehnat, jen bude asi dražší.
14:54:46
08.05.2013
ondrej1
-> Čokin: Svatá pravda!! :)
14:46:43
08.05.2013
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: mám podobný názor
22:48:04
07.05.2013
MOLSO
-> dakar.cz: no je to vrchlabí ....
20:45:59
07.05.2013
dakar.cz
Já nevím,pořád nechápu,čím je to auto tak vzácné,že by se mělo opravit. Pěkná 120tka se dá dneska pořád celkem snadno sehnat a za celkem slušné peníze. Takže já bych určitě sehnal druhé auto. Výjde to levnějc a navíc kdyby se to opravilo,tak ikdyby to bylo sebelíp opravené (což by stálo hooodně peněz),tak už to nikdy nebude 100%. Takže to můj názor.
20:39:14
07.05.2013
kyfkař
klempířům je to v celku jedno co je to za auto hlavně když cáluješ
15:52:52
07.05.2013
castrol
-> minno: treba odviest kus prace aby nebolo nic poznat
Extreme Tyres